Tervetuloa Hurja Piruettiin – tanssia ja sirkustaidetta keskellä kaupunkia!
Hurja Piruetissa voit opiskella tanssia tai sirkustaidetta Raaseporin alueella. Hurja Piruetti on toiminut vuodesta 1995 lähtien. Tarjoamme taiteen perusopetusta lapsille, nuorille ja aikuisille.
Meillä voit harrastaa omaksi iloksesi tai opiskella tavoitteellisemmin. Tanssia voit opiskella yleisen tai laajan oppimäärän mukaan ja sirkustaidetta yleisen oppimäärän mukaan. Voit ottaa meihin yhteyttä, jos haluat tietää opinnoista enemmän.
Jos haluat lisätietoja taiteen perusopetuksesta, katso tämä video:
Sisällysluettelo
Tällä sivulla voit lukea seuraavista asioista:
1. Mitä Hurja Piruetissa on tarjolla
2. Missä olemme?
3. Ilmoittautuminen
4. Oppilasmaksut
5. Tiedottaminen
6. Yhteystiedot
Mitä Hurja Piruetissa on tarjolla
Meillä voit opiskella tanssin eri lajeja sekä harjoitella sirkustaidetta.
Alle kouluikäisten tunneilla voit harjoitella
- lastentanssia
- minibalettia
- akrobatiaa
- sirkusta
Kouluikäisille (7v alkaen), nuorille ja aikuisille tarjolla on
- balettia
- nykytanssia
- jazztanssia
- streetlajeja
- kehonhuoltoa
- akrobatiaa
- sirkusta
- tanssillisia kuntotunteja
Voit lukea lisää eri tyyleistämme täältä: https://www.hurjapiruetti.com/fi/lajit tai ottaa meihin yhteyttä, jos haluat tietää enemmän eri tyyleistä.
Missä olemme?
Hurja Piruetilla on useita eri toimipisteitä, joissa toiminta järjestetään.
Toimipisteet:
- Hurja Piruetin oma toimipiste Karjaalla sali 1, 2, 3 & 4 (Ratakatu 63, 10300 Karjaa)
- Billnäsin koulu (Ruukinkatu 14, 10330 Pinjainen)
- Tryckeriteatteri (Laaksokatu 4, 10300 Karjaa)
- Rasbudo Tammisaaressa (Raaseporintie 39, 10640 Tammisaari)
- Seminaarikoulu Tammisaaressa (Latokartanonkatu 1-3, 10600 Raasepori)
Hurja Piruetin toimipiste
Karjaan kurssit järjestetään omissa tiloissamme osoitteessa Ratakatu 63, 10300 Karjaa sekä Kulttuuritalo Fokuksessa Tryckeriteatterin lavalla. Molempiin on esteetön kulku. Lukujärjestyksessä on kursseja salissa 1, salissa 2, salissa 3 ja salissa 4. Voit tutustua tarkemmin alla oleviin karttoihin.
Sirkustunnit
Suurin osa Karjaan sirkus- ja akrobatiatunneista järjestetään Billnäsin koulussa. Koulun osoite on Ruukintie 14, 10330 Billnäs. Käytämme takaovea. Sisäänkäynti ei ole esteetön liikuntasaliin. Voit tutustua tarkemmin alla oleviin karttoihin.
Tammisaaressa käytämme kahta eri tilaa. Tanssitunnit järjestetään Seminaarikoulun liikuntasalissa. Koulun osoite on Latokartanontie 1-3, 10600 Raasepori. Sisäänkäynnissä käytämme voimistelusalia lähinnä olevaa sivuovea. Voit tutustua tarkemmin alla oleviin karttoihin.
Tammisaaren toinen tila sijaitsee Dragsviikin varuskunnan läheisyydessä, Rasbudon tiloissa. Osoite on Raaseporintie 39, 10640 Tammisaari.
Oma sali 1, 2, 3 ja 4
Ratakatu 63, 10300 Karjaa
Tanssi, kehonhuolto, akrobatia
Tryckeriteatern Laaksokatu 4, 10300 Karjaa |
Seminaarikoulu Latokartanonkatu 1-3, 10600 Raasepori |
Rasbudo Center Raaseporintie 39, 10640 Tammisaari |
Billnäsin koulu Ruukinkatu 14, 10330 Pinjainen |
Ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen syksyllä alkaville kursseille tapahtuu keväisin. Ilmoittautua voi myös kesken kauden. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Uusi oppilas voi kokeilla kerran uutta lajia veloituksetta. Syyslukukausi kestää 16 viikkoa ja kevätlukukausi 18 viikkoa. Voit ilmoittautua verkossa täällä: https://uusi.tanssikoulut.fi/hurjapiruetti/sv/ tai lähettää sähköpostia osoitteeseen
Kun ilmoittaudut, saat vahvistussähköpostin, jossa kerrotaan, mille kurssille olet ilmoittautunut ja milloin lukukausi alkaa. Ole ajoissa ensimmäisellä kerralla ja tarkista aika ja paikka huolellisesti verkkosivuiltamme kohdasta aikataulu ennen kuin aloitat. Aikataulua saatetaan päivittää muutamaa päivää ennen lukukauden alkua.
Voit ottaa meihin yhteyttä, jos tarvitset apua sinulle sopivan kurssin löytämisessä. Lähetä sähköpostia
Oppilasmaksut
Tanssi- ja sirkusopinnot maksetaan lukukausimaksuina. Syyslukukausi laskutetaan syyslukukauden alussa ja kevätlukukausi laskutetaan kevätlukukauden alussa. Meillä voit hankkia myös 5 tai 10 kerran sarjakortin ja käydä tunneilla kun sinulle parhaiten sopii. Sarjakortit soveltuvat erityisesti aikuisille ja kunto- ja kehonhuoltotunneille.
Laskut lähetetään maksulinkkeinä sähköpostitse. Jos haluat, voit pyytää erikseen laskun paperisena postitse. Laskuun lisätään postituskulu. Erääntyneeseen laskuun lisäämme 5€ muistutuskulun. Muistutamme vain kerran. Perinnän hoitaa Lowell Oy. Mikäli kursseja on useampia kuin 1, voi kurssin maksaa myös erissä. Sovi erämaksut etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä. Jos haluat maksaa erissä, voit ottaa yhteyttä toimistoon
Alennukset
- Perhealennus samassa taloudessa asuville -10€. Alennus otetaan huomioon kerran lukukaudessa ja se koskee yhtä kurssia per perheenjäsen.
- Eläkeläisalennus -10 €. Alennus huomioidaan kerran lukukaudessa ja koskee yhtä kurssia.
- Opiskelija-alennus opiskelijakortilla -10 €. Alennus otetaan huomioon kerran lukukaudessa ja koskee yhtä kurssia.
Hurja Piruetin hallitus myöntää vapaaoppilaspaikkoja tai maksualennuksia 2x lukuvuodessa. Vapaaoppilaspaikka tarkoittaa, että lukukausimaksua ei peritä. Maksualennuksen määrä näkyy oppilaalle osoitetussa päätöskirjeessä. Vapaaoppilaspaikkoja ja maksualennuksia anotaan lukukausien alussa.
- Vapaaoppilaspaikka / maksualennus syyslukukaudelle tai koko lukuvuodelle anotaan 31.8. mennessä
- Vapaaoppilaspaikka / maksualennus kevätlukukaudelle 31.1 mennessä
Vapaaoppilaspaikkaa ja maksualennusta anotaan vapaamuotoisella kirjeellä, joka lähetetään rehtorille
Tarkemmin voit tutustua hinnastoomme osoitteessa https://www.hurjapiruetti.com/fi/opetus/hinnasto
Tiedottaminen
Lähetämme ilmoittautuneille lukuvuoden aikana 2-3 oppilaskirjettä sähköpostitse. Helpoin tapa pysyä ajan tasalla, on seurata meitä sosiaalisessa mediassa. Instagramissa olemme @hurjapiruetti ja Facebookissa Länsi-Uudenmaan tanssiopisto Hurja Piruetti.
Yhteystiedot
Jos sinulla on kysyttävää tunneista, sopivasta tasosta tai ilmoittautumisesta, voit aina ottaa yhteyttä. Helpoin tapa on lähettää sähköpostia osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. . Voit myös soittaa arkisin.
Katja Köngäs, rehtori |
Shanti Grönholm, vararehtori |
Ilmoittautuminen ja tiedustelut
Sähköposti:
Laskutus
Sähköposti:
Asiakaspalvelu suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.





