Hurja Piruetti har flera olika lokaler var våra kurser sker.
Våra lokaler:
- Våra egna utrymmen i Karis, sal 1, 2, 3 och 4 (Bangatan 63, 10300 Karis)
- Billnäs skola (Bruksvägen 14, 10330 Billnäs)
- Tryckeriteatern (Dalgatan 4, 10300 Karis)
- Seminarieskolan (Ladugårdsgatan 1-3, 10600 Raseborg)
- Rasbudo Center (Raseborgsvägen 39, 10640 Ekenäs)
Hurja Piruettis utrymmen
Kurserna i Karis hålls i våra egna lokaler på Bangatan 63, 10300 Karis och på Tryckeriteaterns scen i Kulturhuset Fokus. Båda är tillgängliga för alla. Kurserna i sal 1, sal 2, sal 3, och sal 4. Du kan hitta mer information på kartorna nedan.
Cirkustimmarna
De flesta av cirkus- och akrobatiklektionerna i Karis hålls i Billnäs skola. Skolan ligger på adressen Bruksvägen 14, 10330 Billnäs. Vi använder bakdörren. Ingången till gymnastiksalen är inte tillgänglig. Se kartorna nedan för mer information.
I Ekenäs använder vi oss av två olika lokaler. Danslektionerna hålls i Seminarieskolans gymnastiksal. Skolans adress är Ladugårdsgatan 1-3, 10600 Raseborg. Som ingång använder vi sidodörren närmast gymnastiksalen. Se kartorna nedan för mer information.
Ekenäs andra anläggning ligger i närheten av Dragsviks garnison, i Rasbudo. Adressen är Raseborgsvägen 39, 10640 Tammisaari.
Egen sal 1, 2, 3 och 4
Bangatan 63, Karis
Dans, kroppsvård, akrobatik
Tryckeriteatern Dalgatan 4, 10300 Karis |
Seminareskolan Ladugårdsgatan 1-3, 10600 Raseborg |
Rasbudo Center Raseborgsvägen 39, 10640 Ekenäs |
Billnäs skolan Bruksvägen 14, 10330 Billnäs |



